Omschrijving
Met jarenlange ervaring in sealant-reparatiesystemen in de auto-industrie heeft Continental nu ook een sealant voor de fietsbanden. Deze technologie is aangepast naar de materialen die veelvuldig gebruikt worden in de binnen- en buiten- banden van de fiets. De nieuwe RevoSealant is ammonium vrij waardoor de sealant een klein gaatje of een snede snel kan dichten zonder dat er op ten duur een chemisch proces van corrosie ontstaat of verdere aantasting van de velg of band. De RevoSealant is niet allen handig voor reparaties, maar ook om de band preventief te vullen om lekrijden onderweg tegen te gaan. Of het nu een buitenband, tube of binnenband is, alle opties zijn mogelijk met dit middel zonder dat het ten kosten gaat van het materiaal. De meest ideale optie is het gebruik in combinatie met een Tubeless Ready buitenband, hierdoor kan de buitenband gemakkelijk gebruikt worden als UST-variant maar zonder het gewicht van een echte UST-band. De werking van het middel is gearandeerd to -20 graden Celcius.
Met jarenlange ervaring in sealant-reparatiesystemen in de auto-industrie heeft Continental nu ook een sealant voor de fietsbanden. Deze technologie is aangepast naar de materialen die veelvuldig gebruikt worden in de binnen- en buiten- banden van de fiets. De nieuwe RevoSealant is ammonium vrij waardoor de sealant een klein gaatje of een snede snel kan dichten zonder dat er op ten duur een chemisch proces van corrosie ontstaat of verdere aantasting van de velg of band. De RevoSealant is niet allen handig voor reparaties, maar ook om de band preventief te vullen om lekrijden onderweg tegen te gaan. Of het nu een buitenband, tube of binnenband is, alle opties zijn mogelijk met dit middel zonder dat het ten kosten gaat van het materiaal. De meest ideale optie is het gebruik in combinatie met een Tubeless Ready buitenband, hierdoor kan de buitenband gemakkelijk gebruikt worden als UST-variant maar zonder het gewicht van een echte UST-band. De werking van het middel is gearandeerd to -20 graden Celcius.
Omschrijving
Met jarenlange ervaring in sealant-reparatiesystemen in de auto-industrie heeft Continental nu ook een sealant voor de fietsbanden. Deze technologie is aangepast naar de materialen die veelvuldig gebruikt worden in de binnen- en buiten- banden van de fiets. De nieuwe RevoSealant is ammonium vrij waardoor de sealant een klein gaatje of een snede snel kan dichten zonder dat er op ten duur een chemisch proces van corrosie ontstaat of verdere aantasting van de velg of band. De RevoSealant is niet allen handig voor reparaties, maar ook om de band preventief te vullen om lekrijden onderweg tegen te gaan. Of het nu een buitenband, tube of binnenband is, alle opties zijn mogelijk met dit middel zonder dat het ten kosten gaat van het materiaal. De meest ideale optie is het gebruik in combinatie met een Tubeless Ready buitenband, hierdoor kan de buitenband gemakkelijk gebruikt worden als UST-variant maar zonder het gewicht van een echte UST-band. De werking van het middel is gearandeerd to -20 graden Celcius.